CELE MAI FRECVENTE INTREBARI

Facem eforturi permanente sa actualizam toate pozele astfel incat toate pozele sa reflecte produsele reale. Pe langa pozele generice ale produsului, furnizate de producator, actualizam periodic galeriile cu poze noi ale produselor reale. Daca, totusi, nu reusim sa le actualizam la timp, o sa va informam la timp inainte de trimiterea comenzii.

Factura pentru produsele comandate se gaseste in colet, de obicei in acelasi loc cu AWB-ul aferent comenzii. Daca, din orice motiv, nu puteti gasi factura sau ati pierdut-o, o putem trimite ulterior prin email.

Ne puteti contacta, telefonic sau pe email, in termenul legal de 14 zile de la data primirii produsului pentru a va anunta intentia de retragere (retur). Poti consulta toate conditiile si procesul de retur in sectiunea dedicata.

Toate produsele se livreaza doar prin curier rapid DPD si Fan Courier cu costul standard de 20 lei, fara limita de km suplimentari (prin intermediul DPD). Totusi, ca si exceptie, antenele care sunt mai mari de 1.7m se livreaza obligatoriu prin Fan Courier in zona principala de distributie.

Desi suntem un magazin exclusiv online, chiar si in cazul unei garantii, nu trebuie sa faci nimic deosebit. Noi trimitem curierul la tine, pentru a ridica produsul. Produsul ajunge la service, urmand ca in maxim 14 zile produsul sa fie reparat. Dupa aceasta perioada, produsul care face subiectul garantiei, o sa fie trimis inapoi catre tine.

Comanda se poate efectua telefonic, prin email, whatsapp sau prin intermediul site-ului.

Se poate plati ramburs (la primirea coletului), online prin card de debit sau rate (daca ai card la una din bancile partenere) sau prin virament bancar.

Contacteaza-ne pentru orice intrebare